Conversii

Cele mai de succes campanii online sunt cele in care ad-urile trimit utilizatorii catre landing pages desenate special pentru acel content. Cand landing pages si ad-urile sunt precum mana si manusa, conversiile urmeaza indeaproape. Landing pages utilizate in campania PPC sunt un factor important in determinarea quality score de la Google si te pot ajuta sa iti maresti considerabil conversiile.
Motoarele de cautare vor descoperi aceste landing pages. Daca vor gasi keyword in cadru lor, este posibil sa iti pozitioneze  mai sus landing page decat o pagina din site pentru anumie keywords, ceea ce poate duce la un salt in pozitionarea in traficul platit.
Calitatea unui landing page este parte din pozitionarea Google corelata cu pretul licitat per click si CTR (click-through rate)

Split test pentru landing pages

Nu folosi un singur landing page. Totdeauna fa split testing pentru a obtine rezultate mai bune.

Un singur „call to action” pentru fiecare pagina

CTA in fiecare pagina, unul singur, clar si concis.

Utilizeazase feedback widgets & live chat pentru feedback de la utilizatori

Obtine feedback de la utilizatori, ajuta=i sa descopere si sa rafineze informatia sau produsul cautat.

 Segmenteaza sursele de trafic

Segmenteaza sursele de trafic

Acorda note la paginile tale dupa rata de conversie

Acorda note la paginile din site cu ajutorul unui conversion scorecard

 

 

[blockQuote position=”center”]Marketer-ii cheltuie milioane in campaniile lor creative de a aduce trafic catre site. Dar ce se intampla cand clientii ajung in site? Sunt bombardati de un content nerelevant pentru ei si parasesc pagina web.

Business Wire

[/blockQuote]

Lasă un răspuns