Paid Ads

 

[blockQuote position=”center”]Orice lipsa de intelgere a clientului tau te va costa bani in AdWords. Orice utilizare defectuoasa a instrumentelor din Google, interfetei sau retelei de advertising te va costa bani. Google nu exista pentru a-ti economisi banii. Joci impotriva „Casei” si „Casa” intotdeauna castiga in afara cazului in care este sfatuit de un profesionist – Perry Marshall[/blockQuote]

Creaza un cont Google AdWords

Creaza un cont  Google AdWords dedicat campaniei tale online.

Trimite traficul catre landing pages

Utilizeaza lista ta de keywords, adapteaza landing pages si targeteaza-le in cadrul ad-urilor.paidads-compactmanager

Un landing page pentru fiecare ad group

Fiecare group de ad-uri va targeta un landing page

Imbunatateste-ti mesajul pentru un quality score mare

Imbunatateste-ti constant mesajul din ad-uri – titlu, descriere, URL, display URL

Pune la punct teste A/B pentru a-ti imbunatati CTR (Click-Through Rate)

Pozitia pe care o ocupa reclama (ad-ul) tau in Google este de fapt o combinatie intre suma licitata si CTR. Practic pentru aceeasi suma licitata, esti cu atat mai su scu cat CTR este mai mare, sau altfel – vei cheltui mai putoini bani cu cat ai un CTR mai mare. CTR mare inseamna pentru Google „relevanta” – oamenii apreicaza mesajul tau si dau click pe el, asta se traduce la Google in incredere vis a vis de ad-ul tau si te premiaza.

Facebook Ads

Utilizeaza reclama in mediul Facebook daca afacerea ta se preteaza la aceasta. Poti testa sa trimiti traficul catre pagina ta de facebook, catre un event sau sa iti promovezi o psotare, De asemeni poti sa trimiti traficul din facebook catre site-ul pe care il detii.

Retargeting & remarketing

Cu ajutorul acestei strategii, o companie poate crea senzatia ca se promoveaza in tot mediul online, utilizatorul care a vizualizat o data site-ul companiei va fi „legat” in mod invizibil de campania de retargeting a companiei repsective si va fi targetat cu mesajele companiei in majoritatea paginilor vizitate pe internet.

 

Lasă un răspuns